۷ پاسخ

منم همینجوری حس میکنم گاهی فکر میکنم تو واژنمه 🤦🏻‍♀️

من الان الاناس اونجا حس میکنم

برای منم انگاراونجاست

مال من هنوزم پایینه حرکاتش، ۱۸ هفته سفالیک بود، ۲۴ هفته بریچ شد

حالا هنوز پایین نیومده بالا طبیعیه

انومالی سفالیک بود

احتمالا نینی بریچه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد