هر موقع بری بیمارستان nst میگیرن یا باید صبح بری نوبت بگیری

۳ پاسخ

هو موقع بري ترياژ زايشگاه ميگيرن ازت

اگه مشکلی داشته باشی تو زایشگاه بری ازت میگیرن

صبح بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری