خانوما بیمارستان هر ساعتی بری nst میگیرن؟

۴ پاسخ

آره عزیزم زایشگاه یا تریاژ مامایی برو

اره عزیز من پریشب سه و نیم رفتم گرفتن

برو بلوک

بله زایشگاه

آره گلم اورژانس مامایی برو

سوال های مرتبط

مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان لارا🦋 مامان لارا🦋 روزهای ابتدایی تولد