دوتا کمربند مشکی با دوتا دستگاه گرد کوچک
میبندن به پایین شکم و روی قلب بچه
یکیش برای نوار قلب یکیش برای انقباض و درد
واسه چیه؟؟
دوتا دستگاه رو شکمت میزارن .
ی دستگاه رو میزارن روی شکمت با کش فیکس میکنن
یک چیز کوچلو گردی میزارن روی شکمت که با دست فشارش میدی روی شکمت تا ضربان چک بشه و یکی هم یا همینجوری میزارن روی شکمت یا با کمربند میندن برای انشان دادن انقباض ،حتما قبل از رفتن یک رانی بخور و ده دقیقه را برو که بچه ات حرکت داشته باشه
نوار قلب دیدی؟ اون سیم ها فقط به یه کش وصله دور شکمت میبندن یه چیزیم میدن دستت که دکمه داره هروقت احساس کردی تکون خورد دکمه رو فشار میدی
اگر درد داشته باشی نشون میده درد و
دستاه میزارن رو شکمت مثل سنوگرافیه
مثل سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.