۷ پاسخ

۲۰۰ با بیمه هر کدوم یه جوره والله
شخصی فقط می‌دونم تو مطب ۹۰۰ هزار
اما بیمارستان ها زیر این قیمت
۶۰۰ هم شنیدم بیمارستان دولتی آزاد میگیره

۱۱۸ تومن دادم من پریروز

منو معاینه هم کردن فقط همون لحظه درد داشتمو یکمی خون اومد ولی هفته ی شما نزار معاینه کنه

من 47 دادم پنجشنبه

۱۱۴تومن

فقط ان اس تی دادنی نذار معاینه کنن
بیمارستان معاینه هم میکنن

متنفرممممم از ان اس تی
چندروز پیش دادم میخواستم بمیرمممم

سوال های مرتبط

مامان فندق ماکادمیا🥰 مامان فندق ماکادمیا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم مامان گندم روزهای ابتدایی تولد