۵ پاسخ

خانما من عفونتم با پماد خوب نمیشه چیکار کنم دو دوره دکتر پماد داد خوب نشدم

برو دکترت بنویسه، من یسری ازیترو خوردم خوب نشد سفکسیم ۵۰۰ داد ۵ شب خوردم اوکی شد

برای عفونت سفیکسیم ۴۰۰میدن

برامن آموکسی دادن ولی سرخودچیزی نخور

دارویی که دکترصلاح میدونه استفاده میکنیم

سوال های مرتبط

مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی