خانما انجیر تو بارداری ضرر نداره

۹ پاسخ

نه خیلی خوبه مخصوصا تو ماه چهارم که میگن ناشتا بخوری

ن چ ضرری بخور واسه یبوستم خوبه

ن عالیه بخور

نه خوبه تازه جلوگیری میکنه از یبوست

مگه الان انجیر هست

نه عالیه

ن خیلی ام خوبه برا یبوستم خیلی خوبه

من روزی ۱۵ تا دونه میخورم فقط یکم رودهات بیشتر کار میکنن

نه من روزی دوسه تا دونه میخورم

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وپنجم بارداری