بیمارستان مهرگان کسی زایمان کرده؟

۳ پاسخ

سلام من ۳ دی ماه زایمان کردم دکترم مهرنوش خسروی بودن که من خیلی ازشون راضی بودم خیلی صبور و خوش اخلاق و اینکه زایمانم اورژانسی شد بازم خودشون امدن بیمارستان و اصلا زیرمیزی هم نگرفتن بیمارستان مهرگان هم زایمان کردم همه چی عاالی بود از پرسنل زایشگاه و اتاق عمل و بخش همه خوش اخلاق و عااالی بودن

منم می‌خوام اونجا زایمان کنم

سوال منم هست به نتیجه رسیدی به منم بگو

سوال های مرتبط