سلام من ۳ دی ماه زایمان کردم دکترم مهرنوش خسروی بودن که من خیلی ازشون راضی بودم خیلی صبور و خوش اخلاق و اینکه زایمانم اورژانسی شد بازم خودشون امدن بیمارستان و اصلا زیرمیزی هم نگرفتن بیمارستان مهرگان هم زایمان کردم همه چی عاالی بود از پرسنل زایشگاه و اتاق عمل و بخش همه خوش اخلاق و عااالی بودن
منم میخوام اونجا زایمان کنم
سوال منم هست به نتیجه رسیدی به منم بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.