خانوما کسی از این سونو گرافی سر در میاره؟؟

تصویر
۲ پاسخ

سونوت نرماله چیزی توش‌نیست فقط یه میوم‌داری که تو زبان عامیانه میگن گوشت اضافه رحم، که مال شما سایزش خیلی کوچیکه اصلا چیز مهمی نیست نه دارو داره نه نیاز به اقدام خاصی.. فقط احتمالا چون شک به بارداری داشتی و سونو دادی توصیه کردن که دوباره ازمایش بارداری بدی

بارداری؟

سوال های مرتبط

مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میثاق مامان میثاق ۷ ماهگی
مامان گیسوطلا💛 مامان گیسوطلا💛 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری