۳ پاسخ

خودش به مرور خوب میشه لازم نیس کاری بکنی

گذاشتم عزیز روز دومه داره تموم میشه دوروزش

سلام کیسه آبگرم براش بزار

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان مامان کمیل و کیهان ۱ سالگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی