من هنوز تکون خوردناش حس نکردم طبیعی آیا😐🤦‍♀️

۱۳ پاسخ

سلام اره گلم منم ازهفته21بارداری تکون هایه خفیف احساس میکردم هفته 22و23به بعد کامل واضح بود

واسه هر کسی یه جوریه ولی معمولا از ۲۲ هفته شروع میشه نگران نباش

اره بابا مال منم یه روز میزنه یه روز هیچیی

منم هنوز حس نکردم🚶‍♀️

تا ۲۴ هفته بله

بله من هفته ۲۲ حس کردم

اره عزیزم

بعضیا زود حس نمیکنن مثلاتا22هفته طول میکشه طبیعیه اگرم دختره ک دخترارومه خیلی کم تکون میخوره

جفتت قدامیه؟

من جفتم قدامی هنوز حسش نکردم

من ۲۲هفته متوجه شدم

اره بابا
از ۲۱ ب بعد

جفتت چیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری