بعضیا تا هفته ۲۲ حس نمیکنن و طبیعیه از هفته ۲۲ ب بعد حس نکردین بعد ب دکتر مراجعه کنین
اره بعضی ها دیر میفهمن ممکنه بخاطر جفتت هم اگ قدامی دیر تر متوجه میشی
منم حس نکردم😂
اره من جفتم خلفی بود 20 هفته کامل تازه یه کوچولو حس کردم
من آخرای هفته ۲۱ در حد اینکه موقع دراز کشیدن یه نقطه از دلم یهو خالی میشد میفهمیدم، از هفته ۲۴ نشسته هم یه چیزایی حس میکردم
منم هنوز حس نکردم
منم بچه م گفتن ک دختره هنوز هیچی حس نکردم میرم سونو همه چی اوکیه نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.