۷ پاسخ

براساس سهمیه میدن . من ۴تا میگیرم

ده تا هر ماه چهارتام بدون سمیه میدن ۱۴/۱۵تا

۷تا سهمیه

بستگی داره حالشون خوش باشه بعضی وقتا سهمیه کامل رو تو ی روز میدن بعضی وقتا مثلا تا دوتا بخوای میدن

سهمیه منطورته؟۸تا هست

من هر هفته دوتا میگیرم

منظورت سهمیه چنتاست یا موجودی خودشون

سوال های مرتبط

مامان نلا مامان نلا ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی