من کلانذاشتم چون برای ستون فقرات ولگن بچه اصلاخوب نیست واینکه برای بچه پسربه بیضه هافشارمستقیم واردمیکنه ومناسب نیست
بنظرم اصلا چیز ترسناکی نیست که نگرانش باشی اگه درست استفاده بشه مادر من شش تا بچه😂 تو رو روئک بزرگ کرده هیچکدوممون هم نه پا پرانتزی شدیم ونه مشکلات دیگه فقط طولانی مدت توش نباشد نهایته ده دقیقه یا پانزده دقیقه هر دفعه
من تازه گذاشتمش بلدنیست فعلا
اره بابا بدو بدو میکنه
میگن خوب نیستبعضی موقعه ها میزارم خیلی گریهکنهنذاره کاری کنم
سر فرش نمیتونه رویسرامیک یه حل میده خودشو بعد پاشو میاره بالا روروئک خودش بره🤣
آره قشنگ دنده جلو وعقب میره حالت خرچنگی میره...
اما براتکامل بردمش بهداشت گفتن نزار ممکنه لگنش در بره میگن همه جا ممنوع شده فقط تو ایران هنوز هست...
ولی خدایی کمک دستمه بچمم دوست داره نمیتونم بدون روروئک چون دست تنهام.الان هروقت میزارم تو روروئک استرس دارم نمیدونم چیکار کنم
اره پسرمن مستقیم میره سمت پرده البته مثل خرچنگا میره
اره جدیدا عقب عقب هم میره
نه میبره بالا ک ما برونیم براش
آره کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.