خانوما ازچند ماهگی دیگ بچه هاتونو تو روروئک نزاشتین ..

۶ پاسخ

پسر من ۱ماه داخلش میموند بعد اون گریه میکرد بیاد بیرون

دختر من ی هفته خوشش نیومد

میزارم در حد ۵ دقیقه میمونه اصلا دوس نداره و نداشت

من نمیزارم خودشو میندازه
کلا اگ ده بار گذاشته باشم

من الانم میزارم چون راه نمیره

من کلا نذاشتمش دکترش گفت ستون فقرات و پاهاش مشکل پیدا میکنن

سوال های مرتبط

مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱۵ ماهگی