من ک کلا چرب نکردم بابا ول کن 😂
من که از اولم نزدم
براش لوسیون خریده بودما بی بی کوکول خیلی هم گرون اما نمیدونم چرا استفاده اش نکردم
مونده همونجوری
من از اولش بعر حموم لوسیون میزنم دیگه تا الان من خودمم بدنمو بعد حموم لوسیون میزنم برای همین دخترمم میزنم کلا
من ک دخترم ۲ سال و ۴. ماهشع هنوزم چرب میکنم
یادم نمیاد دقیقشو. ولی تا اون موقعی که تکون نمیخورد از زیر دستم در بره.
من از اول چربش نکردم
هنوزم بعد حموم لوسیون میزنم
من تا حالا از این کارا نکردم😬😬
منم هربار بعد حموم لوسیون میزنم و ماساژ میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.