اره خیلی ام راحت میخوابه
اره همیشه اخر شب میبرم که بخابه سرما نخوره
من نه
اره راحتم میخوابه
اره همیشه شب میبرم
همین الان از حموم اوردمش اتفاقا
چون شب راحت بعدش میخوابه
باباش هم هست کمک میکنه شب ها
من همیشه شب میبرم قبل خواب
ن خونمون سرده سرما میخوره پتو رو خودش نمیزاره
اره می برم
نه همیشه روز میبرم
آره
یه کلاهم سرش میکنم تا بخوابه
من سعی میکنم توروز ببرم ولی شبم بردم شبو زور فرقی نداره ببرش بدنش سبک میشه راحت میخوابه
آره..
نه من ظهرا میبرم
نه اصلا شب نبردم تا حالا همیشه روزا میبرم
نه معمولا تا نهایت بعد از ظهر میبرم .اما فکر نکنم مشکلی داشته باشه
تا حالا نبردم
نه من تاحالا نبردم ففط ظهرا میبرم
من یکی دوبار بردم
نه تاحالا شب نبردم
نه من همیشه ظهر میبرم
نه.....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.