۸ پاسخ

نه نمیبرم

اره حتما میبرم برام مهمه کم خونی و تیرویید و ویتامین های بدنش چک میشه
به دکترش بگو فقط واجب ها رو بنویسه مثلا آزمایش مدفوع و ادرار و خیلی از فاکتور های آزمایش خون واجب نیستن هم بچه اذیت میشه هم هزینش خیلی بالا میرع

من بردمش پیش دکترش گف نمی‌خواد آزمایش در صورتی لازم بود ک قد و و‌زنش کم بود

من یبار ۴ ماهگیش بردم نامردا ۲ تا سرنگ خون میگیرن
ولی حتما یک سالگی هم میبرم مهمه
من ازمایش ۴ ماهگی رو برای اطمینان از باقلایی گرفتم ولی فهمیدم یه کوچولو کم خونه
دکتر از همون موقع اهن داد چقد خواب پسرم بهتر شد

وا نه

چکاب چیی

ب من نگفتن که

وای من دلم نمیاد شاید نبرم

سوال های مرتبط