سلام خانوما شما شبا بچه هاتونو حموم میبرین؟

۹ پاسخ

اره شبا میبرم

چندبارشب حمومش کردم ولی نه همیشه

چندبار بردم

ن من ناهاربهش میدم یکم بازی می‌کنه بعدش حموم میدم ک ظهر بخوابه

شب بهتره راحت تر میخوابن من همیشه شب میبرم

من ظهرا میبرم تا حالا شب نبردم

اره بهترم میخوابه

کثیف باشه اره

من معمولا شبا میبرم،چون همسرم شبا هست باید اون بعداز شستن دخترمو بگیره

سوال های مرتبط

مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی