گاهی وقتا اره
ما کلن شب همسرم میبرتش
نه نمیبرم حداقل الانکه هوا قاطیه
بله میبرمیم الان با باباش تشریف برده حموم دارن بازی میکنن توحموم
بله همیشه چهل و پنج دقیقه قبل خواب میبرمش
نه والا
اره کلا شب فرصت میکنم ک باباش باشه بگیرتش لباس تنش کنه
ببین عزیزم حموم که میری تا چن ساعت بدن راحت تر سرمارو جذب میکنه به خودت دقت کنی همینجوری احتمالا و بستگی به دمای خونه هم داره من معمولا ظهر یا غروب میبرم خودمم قبل خواب نمیرم با این که دیر میرم سه چهار ساعت قبل خواب میرم
من چون سردسیر منطقمون کلا قبل از خواب شب میبرم که تا صبح تو رختخواب هست بدنش خشک بشه
دیگ چی بشه شب میبرم
همیشه ظهرا میبرمش آفتاب در اومدنی هوا گرم میشه
همیشه شب میبرم
نه شبا که میخوابه پتو از روش رد میکنه میترسم سرما بخوره فقط روز میبرم
اره اکثرا شبا میبرم
منم همیشه شب میبرم،آخه همسرم باید خونه باشه،اونم که فقط شبا خونه س
من همیشه شب میبرم
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.