۳ پاسخ

من شش سال پیش۲۱سالم بود انتی۲/۱بود گفتن باید سلفری انجام بدی انجام دادم خداروشکر خوبم بود نگران نباش

عزیزم شک‌نکن سالمه من خیلیارو دیدم سلفری دادن هیچیشون نبوده

زیر ۳ خوبه دیگه
زیر ۳۰ سال هم شنیدم تا ۳.۵ اوکی هست بازم به دکترت نشون بده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیستم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری