خانمها ترشح آبکی تو پنج هفته طبیعیه؟
انقد میترسم🥺

۴ پاسخ

سلام عزیزم منم تقریبا پنج هفتم ترشح آبکی دارم که گاهیم درد عین درد پریودی دارم توام داری این درود🥺

منم با شما هم هفته هستم درد پریودی یه بار سمت راست یه بار سمت چپ ترشح هم دارم بخاطر درد زیر دلم دکتر بهم شیاف داد دردم بهتره ولی ترشح زباد دارم نمی‌دونم شیافه هست میاد بیرون یا ترشح☹️

طبیعیه عزیزم منم دارم

انقد زیر شکمم درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وپنجم بارداری