۶ پاسخ

به شادی بپوشه 😀

ای ننه مبارکش باشه

ای خدا ای جان مبارکه بسلامتی

وقتی بدنیا میان اینقدر پاهاشون کوچولوعه که هی جوراب از پاشون میوفته پایین 🥲😂 همیشه یه لنگش تو پاش نیس

اخی چقد خوشگلن 😍😍😍😍😍😍😍

ای خدامنم میخاممم

سوال های مرتبط