۱۰ پاسخ

ما تا میاریمش خونه میبریمش حموم

ما از بیمارستان میایم میریم حموم هم بچه هم خود مادر

نوزاد تا وقتی نافش بیوفته خودتم اومدی خونه باید بری فقط اینکه بخیه هاتو با شامپو بچه بشوری دراومدی هم با سشوار خشک کنی

چقد سخته سزارین 😐❤️‍🩹
من طبیعی بودم از اتاق عمل اومدم بیرون بهم حوله و شامپو دادن گفتن برو دوش بگیر عفونت نکنی :/
بچه نافش بیفته میبرن حموم تو این چندروز با حوله مرطوب دستو صورتشو تمیز کن ک مریض نشه

خودت که باید بری زخم رو شستشو بدی
بچه رو هم تو بیمارستان تمیز میکنن، معمولا ده روز بشه میبرن حمام

من که سزارین بودم دکترم گفت هر روز برو با شامپو بچه بخیه هاتو بشور بعد با سشوار باد گرم خشک کن یه پمادم داد برای جای بخیه اونم میزدم روغن محلی یا کرمانشاه هم گرفته بودم اونم برای زخم عالیه میزدم زخمم راحت جمع شد
بچمم اومدم خونه دادم مادرشوهرم برد حموم

من شنیدم ک بمونیم نافش بیفته
البته میشه با پارشه و دستمال تمیز کرد بچه رو
خودمونم ک باید ببینیم دکتر چی میگه
درکل از دکترت بپرس بهتره

سزارین بشی ازروزدوم هرروزمن میرفتم تابخیه هامو بشورم

ما تا ده روز اول بچه رو نمیبریم

میگن تا ده روز اول نباید حمام کنه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی