۱۰ پاسخ

اینم مال دختریه من

تصویر

من اینو هفت سال پیش برا دختر اولم گرفتم الانم همینو استفاده می‌کنیم

تصویر

برای من اینه

تصویر

من همون ست حوله تن‌پوش و اینا گرفتم جنسشم خیلی نرم و خوبه

تصویر

واسه نینی من این مدله تن پوش گذاشتم وقتی بزرگ شد بخرم براش

تصویر

سلام مامانای مهربون من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این بادی 150 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop

تصویر

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

من ست نخریدم .. چون لیف و دستکش و ایناش اضافه بود تنپوششم ک خب باید بزرک شه تا تنش بشه
فقط اینو گرفتم تکه ولی از اون ست ها جنسش خیلی بهتر و نرم تره
احساس میکنم اونا یکم ضعیف ترن
حالا نظر من اینه شما دوسداری ست بگیر

تصویر

من ست حوله دورپیچ گرفتم ی حوله دورپیج داره داخلش ی دونه لیف هم بصرفه تره هم راحت استفاده میشه اخه بچه تا ۲. ۳سالگی نمیشه براش تنپوش استفاده کرد

بفرما عزیزم 😍

تصویر

سوال های مرتبط

مامان Arvin🐣🩵👼 مامان Arvin🐣🩵👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣🍼 مامان جوجه🐣🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری