۶ پاسخ

من ۱۱بهمن به دنیا میادش

من اخربهمن یااسفند

منم تاحالاهیچی نگرفتم

من ولی هنوز هیچی نخریدم

من ست بیمارستانی نمیخرم چون پتوجداواسش دارم میگیرم بجاش یه سرهمی و کلاه شیک میخرم چون ست بیمارستانی زودکوچیک میشه

من ازاین هفت تیکه ها گرفتم که توی یه توری هستن ها

سوال های مرتبط

مامان آرتیام مامان آرتیام ۱۰ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری