کیا نی نی هاشون شهریور دنیا میاد🥹😍

۲۴ پاسخ

من زده شهریور ولی مرداد ماه بدنیا میاد میدونم

منم اوایل شهریور انشاالله مثل مامانش

پسر منم مث مامانش شهریوریه😁😍

منننن
البته اگ بچم تا اونموقه صبر کنه احتمال زایمان زودرس دارم🥺

مننننن

من اوایل شهریور انشالله به دنیا میاد

من اول شهریور از الان استرس دارم

برای من تو تمام سونوها زده ۳ شهریور

من اخرای شهریور😍

مننننن🫠

من احتمالا اگه زود نیاد🥹

من تو ان تی زده بود ۲۶ شهریور ولی خب نمیدونم اخرش سزارین بشم یا طبیعی

پسرم مث خودم شهریوریه😍

من من

واسه من طبیعیمو زده ۱۳ شهریور ولی چون سزارینم احتمال خیلییی کمی داره تپ شهریور بیوفته خودمم ۴ شهریور تولدمه

من احتمالا اگه خودش بخواد بیاد شهریوری میشه😂🥰

من اول شهریور هستم

من ۱۰ شهریور

من🥹😀

منننن

من ۲۵شهریور

من

من اخر شهریور

منننن

سوال های مرتبط