من زده شهریور ولی مرداد ماه بدنیا میاد میدونم
منم اوایل شهریور انشاالله مثل مامانش
پسر منم مث مامانش شهریوریه😁😍
منننن
البته اگ بچم تا اونموقه صبر کنه احتمال زایمان زودرس دارم🥺
مننننن
من اوایل شهریور انشالله به دنیا میاد
من اول شهریور از الان استرس دارم
برای من تو تمام سونوها زده ۳ شهریور
من اخرای شهریور😍
مننننن🫠
من احتمالا اگه زود نیاد🥹
من تو ان تی زده بود ۲۶ شهریور ولی خب نمیدونم اخرش سزارین بشم یا طبیعی
پسرم مث خودم شهریوریه😍
من من
واسه من طبیعیمو زده ۱۳ شهریور ولی چون سزارینم احتمال خیلییی کمی داره تپ شهریور بیوفته خودمم ۴ شهریور تولدمه
من احتمالا اگه خودش بخواد بیاد شهریوری میشه😂🥰
من اول شهریور هستم
من ۱۰ شهریور
من🥹😀
منننن
من ۲۵شهریور
من
من اخر شهریور
منننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.