بنظرم نه
از اینا ک عکس گذاشتی ب کارش نمیاد چون ی ماه بیشتر تو تابستون نیست سال بعدم ک دیگه اندازش نمیشه اگه میخوای بخری ام چتری بخر بزرگتره قیمتشم فکر میکنم مناسب باشه استفاده نکردی ام دلت نمیسوزه
اره صد در صد من که گرفتم
بنظر من به کار میاد چون هوا تا اواخر آبان گرمه و به هرصورت پشه حتما هست
کدوم شهر هستی؟
اصلا پشه دارید یا نه؟
نی نی دختره یا پسر؟
من آبان دنیا اومد. ولی لازم شد چون مگس بود کم و بیش اذیت میکردن
از این ها نخر از اون کلبهایا بخر ک سایزش بزرگتره ارزون تر هم هست
بستگی به منطقتون داره ، ما شهرکردیم من مدل کلبه ای گرفتم دخترم شهریوری بود تا حدود ۲ سالگی ام استفاده کردم چون زیاد باغ میرفتیم
نمیاد ولی من خریدم هر چی الان بعدا باید بیشتر بدی بخری برا تابستونش یا باغ ویلایی جایی که میری خوبه
ن اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.