۴۶ پاسخ

دختر قشنگ من قراره مثل مامانش تیر ماهی باشه🤩💖🤰
اسمشم قراره بزارم چیدا

دخمل منم تیر ماهیه😍🍼
♥️پناه♥️

12تیر
اسمش دلوین

جوجه ی من تیرماهیه
اسمش کمندِ👧🏻🐣🥰

اخرای تیر
پسره
اسمش میران😍

منم دختر قشنگم ۱۰ـ۱۱ تیر بدنیا میاد اسمشو (سدنا) انتخاب کردیم😍

پسر قشنگ من ب امید خدا اخر تیر ب دنیا میاد هنوز برای اسمش دو دل هستم بین رایان و امیرعلی

دختر ناناز منم تاریخ پنج تیر ایشالله به دنیا میاد🧸🤎🥹

دختر منم تیر میاد و منم تیر ماهی هستم💞☺️
اسمش هم هانا🌱🎀

پسر منم تیر ماهی هست اسمش رو گذاشتم مهدیار💙👶

۱۸تیر حریر خانم منم دنیا میاد

دختر اسمشو ایشاالله نلین میذاریم

پسریه منم تیر ماه به دنیا میاد اسم قشنگشم راستین جانه❤️🥹

طبق آنتی 19,تیر
بچه دوممه دختره♥️
دلانا خانم

برای من اواخر تیر ماه دخمله اسمشم سِویل خانم🌸🍓

پسر منم ۱۵تیر ایشالا ❤️

پسرم پارسال تیر بود اسمش حسام الدینه🫀🥰
دخملم مرداد امسال اسمش فعلان قطعی نیست احتمالن آیه بانو🥹🎀

جوجوی من تیر ماهی 14 تیر
اسمشم برسام 🥹🥹

مال من پسره تاریخ گهواره زده ۸ تیر

نورا سادات من انشالله اوایل تیر بدنیا میاد😍🥰

پسر منم تیر ماهیه نیکان💙

من پسره مرصاد نفس مامان😂❤

پسرمنم هفته اول تیر بدنیا میاد
اسمش آرسام میخام بزارم

پسمل نی نی من

برای من ۹مرداد زده اما چون سزارینه انتخابم احتمالا آخر تیر بشه اسمش آرسام

من اواخر تیر ،دختره ،نوا خانم

من ان تی ۲ تیره
پسر❤️

۱۹ تیر ان شا الله ولی فکر کنم زودتر بشه پسر احتمال خیلی زیاد یاسین ولی بازم هنوز معلوم نیس

دخترم تیر به دنیا میاد اسمش رو ونوس میذاریم

پسر منم تیر میاد اقا سام❤️😍

برای من 8تیر زد ولی چون سزارین میخوام میشه27خرداد با تولد باباش یکی میشه😅
نینیمم پسره اسمشو گذاشتیم رایبُد😍🥹

پسرم تیر به دنیا میاد
اسمشم آقا مهدیار

من
رادمان😌

برای من زده تیر ولی دکترم گفت اخر خرداد به دنیا میاد پسره اسمش آرنیک

واسه من پسره اسمش مهیار🤤😍

نینی من۱۶خرداد میاد دخمله و اسمشو میزارم هلنا

واسه من هفته اول تیر اگه خدا بخدا دختره

دکتر تاریخ اولای تیر زده برام ولی میخوام سزارین کنم ۲۰ خرداد ب دنیا میاد
پسره و اسمشم نویان🥹🩵

نی نی منم تیر به دنیا
دخمله 😊
احتمالا اسمشو بزاریم نیهان 🌹

برای من اخرای خرداد
دختر اسمشم ابرا

دختر من تیرماه بدنیا میاد ، اسمش انتخاب نکردیم فعلا😂

پسر ،،اقا کیان

منم تیر زده.دختره.نلین

نی نیای من احتمالا اخرای مرداد یا اولای شهریور🫠
دختروپسرن

برای من زده تیر ولی دکترم گفت آخر خرداد به دنیا میاد اسمشم نلا❤️

دختر، نمیدونم😄 شاید حنا

سوال های مرتبط

مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدیار




🩵 مامان مهدیار 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری