۹ پاسخ

قبلی هارو طبیعی اوردم ولی افتادگی پیدا کردم دکترم میگه احتمالا سز کنیم

واسه منو زده ۲۸ اردیبهشت میخام سزارین کنم چندم میشه نمیدونم ؟

۱۲ اردیبعشق😍

انتی زده ۲۲ اردیبهشت ولی میدونم که به اون موقع نمیکشه
پسر اولمم ۳۸هفته و ۲روز بودم دردام شروع شد همون روزم طبیعی دنیا اومد
اینم احتمالا همون ۳۸هفته اینا بشه که ۱۰اردیبهشت اینا میشه

من ۱۲اردیبهشت

من تاریخ انتیم 10اردیبهشته

من 13 اردیبهشت زده، ولی میخام سزارین کنم

تاریخ آن تی ۲۶اردیبهشت
اما من سزارینی ام یه هفته زودتر نمی‌دونم دقیق چندم

من قرار۱۰اردیبهشت سزارین بشم

سوال های مرتبط