خانما برا نی نی هاتون چجور حوله ای گرفتین؟

۱۰ پاسخ

من یه حوله تکی گرفتم جنس خوب ست حوله هم گرونه هم اصلا کار برد نداره یه تکی جنس خوب بگیر بنظرم

من از این حوله قنداقیا گرفتم چون تن پوش تا بزرگ نشده به درد نمیخوره

از این حوله رولی ها بزرگ گرفتم خیلی نرم و لطیفه
حوله ست نگرفتم
برا من شبیه یه مسطتیل بزرگه نرم و لطیفه شبیه پتو

من ست کاملش و گرفتم با لیف و پاپوش بعدش و ….

من ازینا گرفتم

تصویر

حوله تن پوش ست، از ملیکا کیدز گرفتم ۶ تکه اس

پک دو تیکه حوله و لیف مادرکر گرفتم جنسش فوق العاده س

من سرویس کاملشو خریدم

من سرویس حوله گرفتم با لیف و نمیدونم دیگه یه چیزی باهاش بود😁

من ست فیروز گرفتم قیمتش از بقیه خیلی بهتر بود جنسشم خوبه

سوال های مرتبط

مامان امید زندگیم💙🩵 مامان امید زندگیم💙🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری