رفتم آزمایش دادم...
آزمایشم منفی بود...💔

۷ پاسخ

فدا سرت فاطمه جان بخدا سنی نداری کلی وقت هست برا درمان من درکت میکنم حق داری ناراحت باشی ولی امیدتو از دست نده

انشالله ماه بعد عزیزم

چن‌ وقت اقدامی

آخیی
ولی خب بی بی چکت رو دیدم منفی بود

فداسرت ایشالله ماه بعد

حکمتی توش بوده انشالله تایپک بعدیت آزمایش مثبتت رو بزاری

چند روز تاخیر داشتی؟

سوال های مرتبط

shadi shadi قصد بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری