پا دخترم اینجور مشکله؟؟

تصویر
۴ پاسخ

ن پای دختر منم اینشکلی

پرانتزیه نا سه سالگی خوب میشه،

دقیقا دختر منم اینجوری هست و دکتر نشون دادم گفت پرانتزی میگن باید آد بدی تا خوب بشه

نه تو این سن اکثرا اینجوری وایمیسن بازم به ارتوپد نشون بده

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری