۹ پاسخ

ویروس یا دستش آلوده بوده کرده تو دهنش

حتما ویروس گرفته😢

عزیزم ان شالله بهتر بشه
ولی سعی کن آب بجوشانید و بهش بدی بخوره
عامل اصلی ویروس همین آبه

دختر منم چند دقیقه پیش کلی بالا آورد نمیدونم چیشد یهو

ببرش دکتر عزیزم ایشالا زودتر خوی بشه

برای تیم بهت گفتم ک یا ایبوپروفن ..یا شیاف با پاشویه

احتمالا از این ویروس جدید باشه
بیرون نبرش هوا آلودس

دکتر نبردی؟ چیزی خاصی نخورده
پسر من یک شب تب کرد حالش بد بود با شیاف بهتر شد

نکنه ویروسی شد ؟فردا حتما ببرمش دکتر
بهش استامینوفن بده و پاشویه کن
یاشیاف بزار حتما

سوال های مرتبط