برای بیمارستان مای بی بی چند بردارم؟؟

۱۲ پاسخ

من یه بسته صفرخریده بودم پسرم سه و نیم کیلوبدنیا اومدیه بسته که تموم شد دوباره یه بسته صفرخریدم بعدش سایز1خریدم.سایزیک برای نوزادبدنیااومده بزرگه

سایز۱

تو بیمارستان خودشون میدن ولی یک بگیر نهایت بزرگ بشه محکم ترمیبندی

هم سایز یک گرفتم هم سایز صفر

من بچم ۳ کیلو. بود ۰ گرفتم

سایزیک بزارعزیزم

بستگی به وزن بچت داره

بستگی به وزن نینیت داره چند کیلوعه الان؟ اگه بالای ۳ هست سایز۱ بخر

سایز ۱

من صفر گذاشتم خود بیمارستان گفتن صفر بزار

سلام عزیزم صفر بردار شش هفت تا بزار بسه

من صفر خریدم اما میگن باید یک میخریدی موندم

سوال های مرتبط

مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی