مامانا این منفیه یا خرابه

تصویر
۸ پاسخ

بچه اولم سه ماه پربود نمیشدم بی بی چک منفی بود وقتی رفتم سونو سه ماهه بودم

چون اول گفتی سرماه وپری نشدی، نمیدونم والا

آها ینی ۳ ماهه پری نشدی

منفیه شاید عفونت یا هورمون بهم خورده

نه اینجوری نیست بعضی بارداری ها دیر تشکیل میشه بی بی چکم دیرتر خطش پررنگ میشه

منفیه

خراب نیست ومن هاله میبینم

خرابه

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان نیلاجون مامان نیلاجون ۱۷ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۵ ماهگی
مامان آراز و آریا🥰 مامان آراز و آریا🥰 ۱ ماهگی
مامان یه گل پسر مامان یه گل پسر ۱۴ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان zhakan ✨🫀👑 مامان zhakan ✨🫀👑 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱۶ ماهگی
مامان آرتیام مامان آرتیام ۱۳ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۴ ماهگی