این جواب آزمایش هست

تصویر
۱۶ پاسخ

منم اول که ازمایش دادم ۹۷ بود⚘️⚘️

مبارکه🌹🌹

مبارکه گلم

عزیزم منم بعد ۴ روز تاخیر بتام ۳۹ بود نگران نباش لقاح دیر بوده احتمالا به حرفهای منفی هم توجه نکن بسپار به خدا بتاتو تکرار کن اگه دوبرابر بود حدود ۶ هفته برو برای بررسی ساک

شاید لقاح دیر گرفته توروخدا بهش استرس ندین با خیال راحت زندگیتو کن ی هفته بعدبتا بده نگران نباش خب تازه اس برا همین عدد بتا کمه بسپر ب خدا

مبارکه

آره باید تکرار کنی

مبارک عزیزم

مبارکه خواهر

مبارکه

مبارکه عزیزم 😍🫂

مثبت عزیزم چند روز تاخیر داشتی ؟؟؟

مپبت عزیرم چند روز دیگه تکرار کن

چند روز تاخیر؟

مبارک باشه

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

بابای هیراد بابای هیراد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شایان و کیان 😍 مامان شایان و کیان 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مادر آینده مادر آینده قصد بارداری
مامان مهیارو ماکان مامان مهیارو ماکان ۶ ماهگی
نرگس نرگس قصد بارداری
مامان رقیه مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری