خانما کسی هست جواب این آزمایش بدونه

تصویر
۱۱ پاسخ

برا من ۳ بود

نگران نباش برا منم بالا بود قرص داده

خود تیروئید فکر کنم میره بالا یا پایین باز بزن گوگل در موردش کامل توضیح میده

داخل گلو اینطور ک میدونم..نگران نباش بالا باشه قرص میده بهت

قندش ۱۰۰ خوبه
۱۰۰ ب بالا میشه دیابت

دکتر بمن گفت باید زیر ۲ باشه حالا باز ببین دکترت چی میگه تیروئید شمارو زده ۴

اگر اشتباه نکنم تیروئید بالا باشه کمی قندتون خوبه کم‌خونی ندارید

سلام قبلا تیروئید داشتید؟

قندت بالاس

بزن چت جی بی تی جوابشو بهت میگه

عزیزم قندت یه کم بالاست به دکترت نشون بده حتما
فکر کنم کم خونی هم داری

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
بابای هیراد بابای هیراد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری