دخترا کسی میدونه هزینه سنو و آزمایش غربالگری چقدر میشه بدونه بیمه؟

۹ پاسخ

انتی من شد ۵۳۰۰
ازماش انتی ۱۷۰۰
انومالی ام‌ گفتن۵۷۰۰

سونو 5خورده ای و آزمایش اگه سلفری بخوای بدی 14تومن

۴۷۰۰شد

سونو ان تی شد ۲۳۵۰ ازمایش غربالگری شد ۱۷۵۰

اگه ان تی رو میگی من گرفتم سنو ۲/۲۶۰/۰۰۰ آزمایش هم ۱/۷۵۰/۰۰۰

هرچی زورشون برسه بین سه تا شش

بستگی ب شهر و منطقه اتون داره عزیزم
دیروز ی خانومی حدود ۱۰ تومان کارت کشید برای سونو آزاد
یوسف آباد تهران

من دیروز ۵/۷۰۰دادم ازمایش قندم داشتم

غربالگری دیروز رفتم ۵ ملیون از م گرفت

سوال های مرتبط

مامان دوقلو مامان دوقلو ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری