انتی من شد ۵۳۰۰
ازماش انتی ۱۷۰۰
انومالی ام گفتن۵۷۰۰
سونو 5خورده ای و آزمایش اگه سلفری بخوای بدی 14تومن
۴۷۰۰شد
سونو ان تی شد ۲۳۵۰ ازمایش غربالگری شد ۱۷۵۰
اگه ان تی رو میگی من گرفتم سنو ۲/۲۶۰/۰۰۰ آزمایش هم ۱/۷۵۰/۰۰۰
هرچی زورشون برسه بین سه تا شش
بستگی ب شهر و منطقه اتون داره عزیزم
دیروز ی خانومی حدود ۱۰ تومان کارت کشید برای سونو آزاد
یوسف آباد تهران
من دیروز ۵/۷۰۰دادم ازمایش قندم داشتم
غربالگری دیروز رفتم ۵ ملیون از م گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.