سلام
هزینه غربالگری اول انتی
ازاد چقدر میشه
کسی میدونه

۱۶ پاسخ

من اونروز سونو رو ۲.۵ دادم ازمایش خون اش هم ۱ تومن ازاد

۳ازمایشه شد
۲تومن سونو‌ان تی

واس ازمایش باید ناشتا باشیم؟

شیراز سونو ان تی۲۵۰۰ دادم

سونو گفت ۱ تومان ازمایشم چون ما تکمیلی هستیم فکر کنم رایگان

آنتی برام شد ۱۳۰۰ آزمایشش ۱۲۰۰

من سونو تنها ۳تومن

سونو آزاد شد ۱۵۹۰
آزمایش هم ۱۱۰۰

برا من دوتاش باهم شد 2تومن

کلا ازاد

برا من ۳۰۰۰ تومن شد

ازمایش که ازاد من 1100 دادم
سونو با تامین من 1200ولی یه خانومی اونجا بود که قیمت ازاد سونو پرسید گفت 1600

امروز ان تی دادم
۱۶۸۰ سونو
۱۲۰۰ آزمایش

سونو برای من ۲تومن شد

من فقط سونو ان تی دادم ۱۸۵۰

مال من سنو ۸۰۰ ازمایش ۱۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خوشگل خانوم مامان خوشگل خانوم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان طلا۵ 🩷👶🌈🩵 مامان طلا۵ 🩷👶🌈🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری