هزینه آزمایش غربالگری سه ماهه اول که با سنو nt میدن چقدر میشه؟

۹ پاسخ

امروز رفتم آزمایشگاه رازی1650 شد

آزمایشگاه نیکنام 1700

آزمایشگاه هم رازی رفتم بوشهر
هر دو تاش
هم اولی هم این امروز دومی

من فروردین ۱۸۰۰
الان غربالگری دوم امروز رفتم اینم دکترم گفت نمی‌خواد خودم گفتم بنویسه ۴۸۰۰شد

برای من با بیمه تقرییا۵۷۰شد ازمایشگاه رازی بوشهر،بدون بیمه اش یه چیزی نزدیک۱۷۰۰بود اگه اشتباه نکنم

من آزاد انجام دادم، ۱۸۵۰.

بدون بیمه من انجام ۱۷۰۰

من بوشهر انجام دادم یجا با بیممون قرار داد داشت ۱۰۰ تومن گرفتن ازم

بستگی داره بیمه داری یا نه

سوال های مرتبط

مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد