امروز رفتم آزمایشگاه رازی1650 شد
آزمایشگاه نیکنام 1700
آزمایشگاه هم رازی رفتم بوشهر
هر دو تاش
هم اولی هم این امروز دومی
من فروردین ۱۸۰۰
الان غربالگری دوم امروز رفتم اینم دکترم گفت نمیخواد خودم گفتم بنویسه ۴۸۰۰شد
برای من با بیمه تقرییا۵۷۰شد ازمایشگاه رازی بوشهر،بدون بیمه اش یه چیزی نزدیک۱۷۰۰بود اگه اشتباه نکنم
من آزاد انجام دادم، ۱۸۵۰.
بدون بیمه من انجام ۱۷۰۰
من بوشهر انجام دادم یجا با بیممون قرار داد داشت ۱۰۰ تومن گرفتن ازم
بستگی داره بیمه داری یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.