این جواب آزمایش چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

منم امروز آزمایش دادم69بوددکتر گفت دوشنبه تکرارکنم

خوبه من ۴۳ بودم🥰🤣

مثبتی مبارکه .
عدد مهم نیست مهم اینه هر ۴۸ساعت دوبرابر بشه

مبارکه عزیزم باز ۴۸ساعت دیگه تکرارش کن که دیگه خیالت تخت تخت بهش

چند روز تاخیر داری؟

خوبه. مهم اینه ۴۸ساعت دیگه دوبرابر بشه.

بعد چند روز تاخیر؟

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته دهم بارداری
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان کریمی مامان کریمی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری