خانم‌های گل نظر تون جواب آزمایش چطوره

تصویر
۱۰ پاسخ

توکل به خدا

اونم خوبه

عیبی نداره باز رعایت کن

اونم فولیک اسید داره توش

شب قبلش شیرینی نخوردی

قندت زیر ۱۰۰ باشه خوبه نرمالش ۷۰ تا ۱۱۰ هستش ولی توی بارداری چون بیشتر میخوری باید ار همین اول حواست باشه

اره فولیک اسید نمیخوری

کم خونی داری بعدش قندت ۱۰۰ حواست باشه داری به لب مرز میرسی مواظب باش

خوبه یه کوچولو کم خونی داری

کم خونی داری

سوال های مرتبط

مامان معجزه🩷💙 مامان معجزه🩷💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۷ ماهگی
مامان امیر  حسین مامان امیر حسین هفته هفدهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری