توکل به خدا
اونم خوبه
عیبی نداره باز رعایت کن
اونم فولیک اسید داره توش
شب قبلش شیرینی نخوردی
قندت زیر ۱۰۰ باشه خوبه نرمالش ۷۰ تا ۱۱۰ هستش ولی توی بارداری چون بیشتر میخوری باید ار همین اول حواست باشه
اره فولیک اسید نمیخوری
کم خونی داری بعدش قندت ۱۰۰ حواست باشه داری به لب مرز میرسی مواظب باش
خوبه یه کوچولو کم خونی داری
کم خونی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.