۷ پاسخ

ن عزیزم دیگ اد نباید بدی

دوستان مولتی ویتامین در واقع یه شربته که چندین ویتامین توشه. تا ۲ سالگی بچه باید آد بخوره، منتها چون از ۶ ماهگی باید چندین ویتامین دیگه هم به بدنش برسه، مولتی ویتامین تجویز میشه که علاوه بر آد بقیه ویتامینای مورد نیازم به بدنش برسه.
در حقیقت نینی شما هنوزم داره آد میخوره.

من اد و اهن میدم

نه دیگه آدبایدقطع کنی

من ک بهداشت گف آد بده تا ۶ بعد ۶ آهن و مولتی

نه عزیزم همون مولتی

آ د. همون مولتی ویتامینه دیگه

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی