۶ پاسخ

چرا دکتر ب پسر من مولتی نوشت گف آد رو قط کن

آره من چندروز پیش دکتر برام آهن و مولتی نوشت گفت شروع کن البته نمی‌دونم یعنی دیگه بهش آد ندم؟؟!!

جتما همینکارو کن
دکتر پسرم همینو گفت و اینکه تا وزنش دوبرابر شد اهن رو شروع کن
مهم نیست پنج ماهه یا شش ماهه باشه
سیدرال گوچه نوست برای اهنش دوست داشت

بله عزیزم
دکتر مینل میگه از سه چهار ماهگی باید مولتی رو جایگزین آد کنی

اره منم میدم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی