شیاف پرژسترون از کجا استفاده کنیم بهتره؟ 🫣

۷ پاسخ

من واژینال میذارم، چون مشکلات روده دارم اصلا مقعدی واسم خوب نیست.

واژینال چون تاثیرگذاریش مستقیم تره

من که از اول دوره انتقالم و بارداریم واژینال میزارم 🤗

مقعدی

دکتر کفت واژینال اثرش بهتره
ولی اگه در میاد و اذیت میشی پشت بزاز

مقعدی بهتره

بستگی داره به دلیل استفاده ت و شرایطت

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری