۱۴ پاسخ

۹ تومن شد

۶۴۰۰ شد

من مهر ماه انجام دادم ۹/۷۰۰ شد

۸۹۰۰

من اول مهر سلفری دادم ۸/۷۰۰ ازم گرفتن حالا من از شهرستان آزمایش دادم فرستادن تهران

مال من 8800شد

حدود ۹میلیون

من کرمان آزمایشگاه دکتر سعیدی پرسیدم ۸۸۰۰ ،

شیراز بهم گفتن ۸۸۰۰- ۹ تومن

من دادم شهریور ۹ تمن

8500 به من گفتن
منتظرم ان تی بدم بعد برم سلفری

مال من شد ۸۸۰۰

چقدرقیمتا متفاوتن

از من ۱۱تومن شد

سوال های مرتبط

مامان کوکوملون مامان کوکوملون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نون خامه‌ای🧸 مامان نون خامه‌ای🧸 هفته بیستم بارداری
مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد