اسم دخترتون چی میذارید من بین⚘️ خزان و ابرا 🥹موندم🥲⁉️

۱۷ پاسخ

خزان غم انگیزه بزار ابرا

خزان قشنگه

خزان خوب نیس

ابرا خیلی خوشگله من لنا میزام

ابرا خیلی هم قشنگ تره هم معنیش

خزان خوب نیست غم داره

خزان بار منفی داره

ابرا قشنگه من آیماه میزارم

ابرا بزار نازه من نورا میزارم

ابرااااااا

ابرا قشنگتره خزان یکم انرژی منفی میده

سلنا❤️🥰

ابرا خوبه

ابرا قشنگ تره معنیش خزان یه حالت دلگیری وپاییز غمگینی داره معنی جالبی نداره

من که از اول الارا بود هیچ اسمی جز این ب دلم ننشست

نیهان خیلی دوست دارم
😍

منم هنوز انتخاب نکردم🤦‍♀️
ابرا خوبه

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️♥️ مامان اَبرا☁️♥️ ۹ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی