قرص برا جلوگیری چی میخورید

۲ پاسخ

هیچی ،کاندوم استفاده میکنیم

من بعد 40 روز رابطه داشتم .اونم قرص نمیخورم
همون کاندوم به نظرم بهترین روشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۳ ماهگی
مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی