خانوما معاینه لگن چطوریه میخوام برم امشب

۴ پاسخ

خودتو سفت نگیر کمرتم ب تخت بچسبون اصلا درد ندارع

من دوبار انجام دادم.
ب شانست باید ماما ناخن نداشته باشه. من امروز میخاست بهم ماساژ پرینه یاد بده ناخن داشت خیلی اذیت شدم باناخن.
چون اشناهم بود روم نشد بهش بگم....
ولی خودتو شل کن

زود نیست؟
یا تایم طبیعیش همینه؟
اخه من دکترم گفت ۳۸ هفته

مثل بقیه معاینه ها ست قبلاً معاینه نرفتی

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۱۴ ماهگی
مامان آريــــــا🩵 مامان آريــــــا🩵 ۱۱ ماهگی
مامان امید مامان امید روزهای ابتدایی تولد